top of page
תכנון טיול יפן

טיול עצמאי ביפן

הדרך הקלה

יפן מסקרנת אתכם, אבל לא יודעים איפה מתחילים?

השענו לאחור, הירגעו.
שתו כוסית סאקה, או 
התחילו לעבוד על כישורי הצ׳ופסטיקס שלכם.


אנחנו כבר נדאג להכל. 

מדריך טיולים פרטי ביפן. בכיס שלכם.

תמו הימים בהם יפן נחשבה ליעד לא נגיש בעבור המטייל הממוצע, בה לא ניתן להסתדר אלא אם בחרתם להשתרך מאחורי מדריך בטיול מאורגן, בלי השפעה על המסלול, אופי הקבוצה או תזמון עצירת השירותים הבאה...

יש לנו חדשות בשבילכם: אפשר לטייל ביפן לבד, ואפילו מומלץ.

אז לא, לא צריך לדעת יפנית אבל עבודת הכנה יסודית בהחלט הכרחית. אחרי הכל, מדובר בארץ גדולה ורחוקה שמתאפיינת בתרבות שונה ומיוחדת, בה גם ״תרבות טיול״ אופיינית משלה. בעבור רבים, טיול ליפן הוא טיול ארוך של פעם בחיים, וככזה הוא צריך להיות מתוכנן בקפידה - עם מינימום התברברויות ומקסימום חוויות. 

 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, ומטרתנו היא אחת: להנגיש את יפן עבור המטייל הישראלי העצמאי.

אנחנו נחסוך לכם חודשים ארוכים של תכנון מייגע, כסף וחוסר וודאות, ונרכיב לכם מדריך דיגיטלי אישי משלכם, תפור בדיוק לתקציבכם, העדפותיכם ומגבלותיכם הייחודיות.

המדריך שלנו יכלול בתוכו את כל מה שתצטרכו לטיול המושלם עליו חלמתם. בשילוב עם המידע השימושי הרב שאיגדנו לכם באתר, תוכלו לנחות בטוקיו כבר מחר ולהתחיל לטייל מיד - בביטחון ובנוחות, כאילו שכרתם לעצמכם מדריך פרטי. תכנון טיול עצמאי ביפן מעולם לא היה קל יותר. 

איך זה עובד?

1. האג׳יממשיטה*. בואו נכיר קצת.

אחרי תהליך ההזמנה מקבלים מאיתנו מייל ועונים על שאלון קצר שיעזור לנו להכיר אתכם טוב יותר: האם זו הפעם הראשונה שלכם ביפן? באיזה הרכב תטיילו ולכמה זמן? האם יש לכם העדפות או מגבלות מיוחדות? מה בנוגע לתקציב? במידת הצורך, נשמח לערוך איתכם גם שיחת היכרות בה תוכלו להרחיב על נקודות נוספות עליהן חשוב לכם שנדע.

*נעים להכיר

japan-lets-meet

2. אנחנו נכנסים לתמונה

אתם - לכו השחיזו את כישורי היפנית שלכם. אנחנו, בינתיים, נרכיב בעבורכם מסלול טיול עצמאי המושלם למידתכם, מא׳ ועד ת׳, עם כל המידע לו תזדקקו מרגע הנחיתה ביפן ועד רגע ההמראה בחזרה לארץ. מה תכנון הטיול כולל?

plan-to-japan

הסברים ואנקדוטות היסטוריות ותרבותיות

שיעשירו את הביקור שלכם ויציבו אותו על פני רצף חוויתי רחב יותר, כך שבסוף הטיול תרגישו שעברתם מסע משמעותי.

מדריכים יומיים מותאמים אישית

בהם אתרים ונקודות עניין שבחרנו במיוחד בשבילכם כדי שלא תפספסו כלום, והכל מסודר ומאורגן במסלולים שכיף, קל ונעים ללכת בהם.

סט מפות אינטראקטיביות

יוביל אתכם בין האתרים ויקח אתכם למסעדות ולחנויות השוות ביותר בכל אזור. בנוסף - נצרף לכם מאגר מידע ייחודי לתקופת פריחת הדובדבן, שלכת הסתיו, לימים גשומים או סתם להרפתקה בטבע.

הוראות התניידות מפורטות

בעברית, אנגלית ויפנית למעבר חלק ומהיר בין נקודות, בלי הסתבכויות ובלי ללכת לאיבוד.

מידע מנהלתי חשוב

תאריכים ושעות של טיסות ורכבות בין-עירוניות חשובות, שמות ומיקומי מלונות, פרטים על הפסטיבל הקרוב... כל מה שקריטי לזכור מסודר לשליפה מהירה ביומן דיגיטלי, עם אפשרות לייצא לגוגל קלנדר הפרטי שלכם.

טיפים שימושיים והמלצות

יצורפו לכל מסלול, כדי שתעבירו את היום בצורה חלקה ואפקטיבית. אילו כרטיסי רכבות כדאי לרכוש? האם פסטיבלים ואירועים מיוחדים מתקיימים בקרוב? מה כדאי לעשות בשעות הערב?

את כל המדריכים תקבלו בפורמט דיגיטלי שהותאם במיוחד לסמארטפון,

לשימוש אינטואיטיבי ומהיר - תוך כדי תנועה.

3. בודקים את האזור האישי

כשנסיים עם כל ההכנות, מקבלים מאיתנו מייל ובודקים את האזור האישי. שם, מחכה לכם גישה לאתר ייחודי ומושקע שנבנה במיוחד בשבילכם. האתר מכיל את המדריך ואת כל המידע הרלוונטי, והוא מתאים במיוחד לשימוש בנייד ״בזמן אמת״ - מדריך פרטי ליפן - בכף ידכם. גישה למדריך תינתן, כמובן, גם לבני משפחה ולחברים איתם תטיילו.

guide-to-japan

4. קובעים שיעור פרטי

קחו קצת זמן להכיר את המסלול שלכם וללמוד ממגוון המדריכים שבאתר הבית שלנו. תוך כדי, אספו שאלות בהן תרצו להעמיק, או נקודות אותן תרצו לשנות. כשתרגישו מוכנים, תוכלו לקבוע שיעור אונליין פרטי בן שעה הכלול במחיר המדריך - שם נוכל להתעמק בהכל. מעבר לכך, אנחנו כאן תמיד בשבילכם, בכל שאלה או תהיה. 

private-lesson-japan

5. חוקרים את יפן

כשנוחתים ביפן, רוכשים כרטיס סים לתקופת טיולכם (מומלץ וזול!) ומתחילים לטייל באופן עצמאי עם המדריך, בלי דאגות. לחילופין, ניתן להוריד את המדריך לטלפון הנייד לקריאת אופליין - ללא צורך בחיבור אינטרנט.

explore-japan

גמישות זה השם האמצעי שלנו

מתים להתחיל לתכנן אבל עדיין לא סגורים על תאריכי הטיסות? נאלצתם לדחות את הטיול מסיבות בלתי צפויות? נתקלתם בטייפון אימתני שביטל לכם תוכניות בעודכם ביפן?

אל חשש. אנחנו מכירים את זה היטב - טיול זה דבר דינמי ונושם, ושינויים בלתי צפויים כבר מחכים מעבר לפינה. אנחנו נבנה לכם את מסלול הטיול ביפן בצורה מודולרית, שתאפשר לנו להרכיב אותו מחדש בקלות ובמהירות, על כל צרה שלא תבוא. במידת הצורך שלחו לנו הודעה עם עדכון על מצבכם, ואנחנו נשמח להוסיף מידע ולערוך שינויים בגוף המדריך בהתאם לנסיבות המשתנות.

order

נשמע טוב?

מדהים, בואו נתקדם.
מדריך דיגיטלי אישי ליפן: מא׳ עד ת׳
מחירי השקה מיוחדים: החל מ-989 ₪ בלבד, כולל שיעור פרטי אונליין!
bottom of page